دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی

آغاز ثبت نام دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی در شیراز

برقراري نظام جمهوري اسلامي به تعبير رساي بنيانگذار آن، حضرت امام خميني(ره)، از نعمت هاي بزرگ الهي بر مردم اين سرزمين و تمامي مستضعفين جهان بوده است. مروري بر تاريخ پرافتخار اين نهضت و شكل گيري نظام مقدّس جمهوري اسلامي به روشني نقش و تأثير اصل مترقّي ولايت فقيه و رهبري حكيمانه ي حضرت امام(ره) و پس از آن حضرت آيت الله العظمي سيّد علي خامنه اي، رهبر انقلاب اسلامي، را در هدايت انقلاب در كوران حوادث گوناگون روزگار نشان مي دهد.

حضرت آيت الله خامنه اي كه خود در تمام مراحل تكوين، رشد و پيروزي انقلاب اسلامي حضور فعّال، مستمر و مؤثّر داشته اند به دليل اهميّت آشنایی نسل هاي مختلف، خصوصاً نسل جوان با علل، عوامل، مراحل، ويژگي ها وآثار انقلاب اسلامي همواره در فرصت هاي گوناگون به تبيين انقلاب اسلامي پرداخته اند.

آنچه در دوره آموزشی « معارف انقلاب اسلامی »  گردآوري شده، مروری بر سرفصل ها و مطالب و شیوه هایی است که به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی نحوه مواجهه و چگونگی فهم و استخراج این معارف غنی از خلال کلمات به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای (دامت ظله) می باشد.

 

ورود به صفحه ثبت نام دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی

 

طرح « آموزش معارف انقلاب اسلامی » درصدد است تا با بهره گیری و فعال سازی ظرفیّت های بومی مناطق و شهرستان های مختلف کشور حیطه آموزش اصول و ارزش های اسلامی را بیش از پیش گسترش دهد. بر این اساس افراد دارای صلاحیت های لازم در مرحله اول طرح شناسایی و پس از طی مراحل گزینش و ورود به دوره آموزشی ضمن طی مراحل آموزشی لازم در موضوعات « معارف انقلاب اسلامی » و کسب مهارت ها و آمادگی های مربوطه، به آموزش و تبیین این معارف در میان اقشار گوناگون جامعه خواهند پرداخت.

در مرحله اول طرح دانشجویان و طلاب و فعالین فرهنگی علاقه مند به سرفصل های  معارف انقلاب اسلامی با کلیات مباحث مطرح در دوره معارف انقلاب اسلامی آشنا می گردند و برای این مخاطبین طی چهار کارگاه آموزشی انگیزه سازی شده و سرفصل های آموزشی بصورت دقیق تبیین می گردد.

فراگیران دوره « معارف انقلاب اسلامی » پس از شرکت در  کارگاه های توصیفی طرح و طی مراحل گزینش در صورت کسب حداقل امتیازات لازم می توانند در دوره « آموزشی معارف انقلاب اسلامی» شرکت نمایند.

و در نهایت پس از موفقیت در این دوره بعنوان دانش آموخته دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی در مساجد و مدارس هدف طرح جهت تدریس و انتقال مفاهیم شرکت نمایند.

پس از برگزاری کارگاه های چهارگانه تبیین و توصیف دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی شرکت کنندگان در این دوره پس از ارزیابی اولیه و شرکت در کارگاه ها،  در صورت تمایل  در مراحل گزینش دوره آموزشی « معارف انقلاب اسلامی» شرکت می نمایند .

این عزیزان در صورت کسب حداقل امتیازات لازم برای شرکت در دوره  آموزشی « معارف انقلاب اسلامی » و ارزیابی مهارت های عمومی داوطلب، برای شرکت در این دوره دعوت می گردند .

ورود به صفحه ثبت نام دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی

 

همچنین شاید مطالب زیر مورد پسندتان باشد...

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =