دکتر مهدی تلوری

کارگاه آموزشی مدیریت راهبردی

کارگاه آموزشی مدیریت راهبردی از مجموعه کارگاه های صبح انقلاب به همت دفتر مطالعات فرهنگی تمهید در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ در شهر شیراز و با حضور استاد ارجمند دکتر مهدی تلوری ویژه فعالین فرهنگی استان فارس به مدت ۵ ساعت برگزار گردید.

 

دانلود فایل صوتی کارگاه مدیریت راهبردی دکتر مهدی تلوری

 

ما باید خود را در مقابل مسئله ظهور مسئول بدانیم. شیعه در عصر انتظار در مقابل امام زمان خود (عج) رساالت و وظیفه ای دارد و این رسالت چیزی نیست جز زمینه سازی و تمهید مقدمات برای ظهور امام عصر ارواحنافداه.

و البته باید بدانیم که این وظیفه و رسالت چیزی فوق توان ما و خارج از توان ما نیست. بلکه باید گفت که تقدیر براین است

که تا وقتي شیعه، مسئلة ظهور را متوجه خودش نداند و خود را در قبال این امر مسئول نبیند، ظهوری اتفاق نخواهد افتاد.

با این وجود، ما شیعیان حتي صالح بودن را نیز به خوبي و بطور کامل تعبیر و تبیین نکردهایم. مگر نه این است که صالح بودن اگر واقعي و حقیقي باشدا انسان را به مصلح بودن ميکشاند؟ مگر اموری مانند تواصي به حق، تواصي به صبر، امر به معروف و نهي ازمنکر، جزو مؤلفه های صلاح در وجود یك انسان صالح نیستند؟

خوب، پس اگر انسان صالحي به این امور بها داد خودبخود مصلح نیز خواهد بود. پس ميتوان نتیجه گرفت که هر چه انسان صالحتر باشد،شعاع مصلح بودن او نیز گسترده تر خواهد بود.

ما بايد تصميم بگيريم تا روز ظهور با كدام زهد بايد حركت كنيم: زهدي كه به فقر و انزوا دعوت مي‌كند، يا زهدي كه به عدم دلبستگي دعوت مي‌كند.

ايمان‌هايي كه در درجات پايين قدرت ، محك زده ‌نشده‌اند توانايي به دوش كشيدن و قبول بار قدرت و مسئوليت در حكومت جهاني حضرت حجت ارواحنا فداه را ندارند…..

کارگاه آموزشی مدیریت راهبردی به همت دفتر مطالعات فرهنگی تمهید در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ در شهر شیراز و با حضور استاد ارجمند دکتر مهدی تلوری ویژه فعالین فرهنگی استان فارس به مدت ۵ ساعت برگزار گردید.

 

فایل های صوتی این کارگاه جهت خرید و دانلود در بخش زیر موجود می باشد.

 

همچنین شاید مطالب زیر مورد پسندتان باشد...

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =